تسنیم از یادواره شهدا با عنوان "آبروی محله ما" در روستای بانی‌هو ثلاث باباجانی گزارش می‌دهد.
کد خبر: ۵۶۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 14 February 2018

به گزارش  تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم ، برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معنا hست که راه و اهداف شهدا را خوب شناخته و آن را ادامه دهیم.

کسانی روزگاری با پوشیدن لباس خاکی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و برای دفاع از اسلام و کیان نظام اسلامی دست از دنیا شسته و ملکوتی شدند.

برگزاری یادواره‌های شهدا «آبروی محله»در این راستا تلاش می‌کند و امروز نیز جوانان و نوجوانان بسیجی آمدند تا با برگزاری این یادواره بگویند که کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزل‌مان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم و راه شهدا هیچ‌وقت فراموش‌ نمی‌شود.

با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی یادواره شهدای محله با عنوان شهدا «آبروی محله ما» اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس و تعدادی از مسئولان شهرستان در روستای بانی‌هو ثلاث باباجانی برگزار شد.

این مراسم به همت سپاه شهرستان ثلاث باباجانی، یادواره شهدای آبروی محله توسط حوزه شهری شهید بهشتی و حفظ آثار سپاه ناحیه ثلاث باباجانی با سخنرانی ماموستا شیخی امام جمعه ثلاث باباجانی برگزار شد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار