استاندار کرمانشاه گفت: دولت ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده استان در نظر گرفته است.
کد خبر: ۵۶۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 15 February 2018

به گزارش تابناک،به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، مهندس هوشنگ بازوندر نشست ستاد بازسازی تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده مناطق زلزله‌زده استان اظهار داشت: خوشبختانه هیئت دولت مصوبه دوم را برای کمک به مناطق زلزله‌زده ابلاغ کرد که دستگاه‌ها باید به صورت ویژه
پیگیر جذب اعتبارات این مصوبه باشند.

وی افزود: در این مصوبه ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شده است که دستگاه‌ها باید سریعا برنامه‌های خود را برای جذب این اعتبارات به معاونت عمرانی استانداری ارائه کنند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای کمک به شهرداری‌های مناطق زلزله‌زده ۱۵ میلیارد تومان توسط هیئت دولت درنظر گرفته شده است.

مهندس بازوند گفت: همچنین برای کمک به خانه دار شدن حدود سه هزار مستاجر روستایی و شهری در مناطق زلزله‌زده تسهیلات ۳۰ و ۴۰ میلیونی درنظر گرفته شده است، که فرمانداران سریعا بایدفهرست‌ها را تکمیل و ارائه کنند.

وی افزود: به کلیه واحد‌های مسکونی شهری در مناطق زلزله‌زده که نیاز به مقاوم سازی دارند با تشخیص بنیاد و همکاری شهرداری‌ها ۴۰ میلیون تسهیلات ویژه داده می‌شود.

استاندار کرمانشاه همچنین یادآور شد: ده میلیارد تومان برای بازسازی و مقاوم سازی پاسگاه‌های نظامی و انتظامی در مناطق زلزله‌زده درنظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار