فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شده است.
کد خبر: ۵۶۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 17 February 2018

به گزارش خبرنگارتابناک، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: ماموران انتظامی استان کرمانشاه در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۷۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد رشد دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه میزان سوخت قاچاق کشف شده امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۴ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۴۱ هزار و ۶۸۴ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار امان اللهی ادامه داد: در این مدت بیش از ۳۸ میلیون و ۱۱۸ هزار نخ سیگار و ۵۲ هزار و ۵۲۷ بسته توتون قاچاق کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۴ درصد رشد دارد.

به گفته وی از ابتدای سال تاکنون ۲۶ باند بزرگ قاچاق متلاشی، هزار و ۷۱۹ قاچاقچی را دستگیر و هزار و ۶۵ خودرو را متوقف شده است.

بر اساس اعلام این مقام ارشد انتظامی از ابتدای سال ۲ هزار و ۷۰۴ پرونده در رابطه با قاچاق به مراجع قضائی معرفی شده است که ۱۰۳ پرونده آن مربوط به محموله‌هایی با ارزش بیش از یک میلیارد ریال هستند.

سردار امان اللهی با اشاره به اثرات سو ورود کالای قاچاق به کشور، گفت: ناجا با جدیت برخورد با قاچاقچیان را در دستور کار دارد و در این زمینه از تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی خود استفاده می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار