معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه گفت: نیرو‌های خدمات شهری برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر، کانال‌ها و جمع‌آوری برگ‌های پاییزی در سطح معابر شهری حضور دارند.
کد خبر: ۵۶۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 17 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،امیر رحیمی  اظهار داشت: از نخستین ساعات آغاز بارش شدید باران در کرمانشاه و با هماهنگی مناطق هشت‌گانه و سازمان‌هایذی‌ربط، تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی در نظر گرفته شده بود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به استمرار بارندگی در سطح استان از روز گذشته تا‌کنون، نیرو‌های خدمات شهری برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر وکانال‌ها و جمع‌آوری برگ‌های پاییزی که در این مواقع بیشترین مشکل را در انسداد جداول و جوی‌ها ایجاد می‌کنند، در سطح معابر شهری حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های خدمات شهری در سطح شهر فعال هستند، ادامه داد: نیرو‌های خدمات شهری در سطح شهر از آب گرفتگی‌های احتمالی پیشگیری می‌کنند و از روز گذشتهدر هر نقطه‌ایی از شهر که مشکلی در زمینه آبگرفتگی بوجود می‌آید با حضور در محل مشکل را رفع می‌کنند.

رحیمی به بکارگیری توان خدماتی و تجهیزاتی شهرداری با اولویت محدوده‌های آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین شهر اشاره و بیان کرد: از روز گذشته که بارش باران در استان آغاز شدهتاکنون به جز یک یا ۲ نقطه از شهر کرمانشاه که مشکل جزیی آبگرفتگی معابر داشته که به‌سرعت رفع شد هیچ مشکلی جدی در این زمینه گزارش نشده است.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه خواستار همکاری شهروندان با واحد ۱۳۷ در صورت مشاهده آبگرفتگی و موارد مشابه شد و افزود: با توجه به ادامه بارش‌های زمستانی رفعآبگرفتی و مشکلاتی به این صورت، مشارکت همگانی را برای همکاری با نیرو‌های خدمات شهری می‌طلبد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار