فرماندار کرمانشاه برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در کرمانشاه اعلام آمادگی کرد و گفت: تجهیزات لازم را باید از قبل در اختیار داشته باشیم و آموزش‌های لازم نیز ارائه شود.
کد خبر: ۵۶۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 17 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،فضل‌الله رنجبر با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه ششمین نمایشگاه الکامپ که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت:‌ برای برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک در دوره قبل اعلام آمادگی کردیم و زیرساخت‌های آن به لحاظ فیبرنوری و شبکه‌های مورد نیاز فراهم بود.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌های مربوط به برگزاری الکترونیکی مهیای انجام انتخابات به این شکل بوده و امکانات لازم را در اختیار داشتیم، قطعا انتخابات را به شکل الکترونیکی انجام می‌دادیم و متقاضی اجرایی شدن این امر بودیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه قبلا هماهنگی لازم را با حوزه‌های مربوطه در شرکت مخابرات انجام دادیم، تصریح کرد: مشکلی برای اجرای انتخابات الکترونیکی در استان کرمانشاه نداشتیم و موضوع فقط مربوط به دستگاه‌ها و تجهیزاتی بود که وزارت کشور باید در اختیار ما قرار می‌داد.

این مسؤول در ادامه توضیحات خود مبنی بر فراهم‌سازی امکانات برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در کرمانشاه، بیان کرد: طبق مصوبات تعداد کاندیداها ملاک عمل بود، یعنی در شهرهایی که 11 نفر عضو شورای اسلامی شهر داشتند وزارت کشور شرایط این شهرها نپذیرفت و تعداد اعضایشوراهای اسلامی شهرهای 9 نفره (همچون خرم‌آباد) را قبول کرد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه 11 نفره بود و سایر مراکز استان‌های مشابه ما برای تحقق انتخابات الکترونیکی در برنامه وزارت کشور نبود، گفت: در مجموع برای اجرای انتخابات الکترونیکی در حوزه کرمانشاه مشکلی نداریم، منوط به اینکه طی سال‌های آینده تجهیزات آن‌را از قبل در اختیار داشته باشیم و آموزش‌های لازم نیز ارائه شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار