مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت:پرونده ۱۸۰۰ تن از مدعیان مصدومیت شیمیایی در کمیسیون پزشکی ویژه مدعیان مصدومین شیمیایی شهرستان گیلان غرب مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۶۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 17 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید کرمانشاه،یازدهمین کمیسیون پزشکی استان کرمانشاه در سال جاری و سومین کمیسیون پزشکی ویژه مدعیان مصدومیت شیمیایی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه
در شهرستان گیلان غرب، دهستان دیره بهمن‌ماه 96 با حضور دو تیم کامل پزشکی اعزامی از مرکز در روستای نسار دیره برگزار شد.

براساس این گزارش،حجت‌الاسلام عسگری در سخنانی ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی ریاست عالی بنیاد در جمع شرکت‌کنندگان در این کمیسیون از رشادت‌های مردم گیلان غرب تجلیل کرده، گفت: آرامش و امنیت کشور مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران و مردمان مرزدار ایران اسلامی است.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در ادامه افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفته است دو تیم پزشکی به منطقه اعزام‌شده تا بادید بازتری نسبت به پرونده‌های متقاضیان این منطقه که از مرزداران ایران اسلامی هستند موردبررسی قرار دهند.

همچنین در این کمیسیون فرهاد تجری نماینده مردم شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه در خصوص برگزار این کمیسیون پزشکی ابراز امیدواری کرده و گفت: با توجه به رشادت‌های این مردم در هشت سال دفاع مقدس امیداست پزشکان در جریان این کمیسیون با سعه ی صدر بیشتری و دید بازتری به پرونده‌های این متقاضیان بنگرند.

گفتنی است در این کمیسیون عبدالمناف گیوی معاون بهداشت و درمان استان و جهانشاه کریمی نیا رئیس بنیاد گیلان غرب حضور داشتند.

قابل‌ذکر است پیش‌ازاین دو کمیسیون پزشکی ویژه مناطق زلزله‌زده ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب برگزارشده و در هفته آتی نیز کمیسیون پزشکی ویژه شهرستان دالاهو در روستای زرده برگزار خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار