فرماندهی انتظامی استان و شهرداری کرمانشاه به منظور افزایش همکاری‌ها توافق‌نامه امضا کردند.
کد خبر: ۵۶۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 22 February 2018

به گزارش تابناک به  نقل از پایگاه خبری پلیس  سردار امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در مراسم امضای این توافق نامه ضمن تاکید بر همکاری نیروی انتظامی با شهرداری گفت: به منظور ایجاد امنیت در جامعه همکاری تمامی ارگان ها به ویژه سیستم مدیریت شهری لازم است.

وی با بیان اینکه نظم و امنیت یک محصول اجتماعی است، افزود: خوشبختانه همکاری خوبی بین نیروی انتظامی و شهرداری کرمانشاه برقرار است.

وی ضمن تاکید بر حفظ اقتدار سازمان همراه با رأفت اسلامی، بیان کرد: امروز سرمایه اجتماعی در سایه مردم داری به وجود می‌آید و مشارکت ارگان‌ها، سازمان‌مو عموم مردم تاثیر بسزایی در ارتقاء احساس امنیت اجتماعی بین شهروندان دارد و همکاري و همراهي شهروندان در بحث پيشگيری، نقش مؤثری در کاهش وقوع جرایم داشته و شهروندان نیز بايد در اين مقوله مهم، پليس را ياری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان این که نیروی انتظامی در تولید امنیت اجتماعی به عنوان پیشانی نظام اسلامی عمل می‌کند، تاکید کرد: همکاری دستگاه‌ها، ارگان‌های دولتي و سمن ها با نيروي انتظامي باعث بالا رفتن اعتماد عمومي، تبيين رويکردهاي اجتماعي پليس جامعه محور، اصلاح باورهاي غلط و همکاري و همراهي بيشتر آحاد مردم با پليس خواهد شد.

احصا جرایم اجتماعی در نقاط مختلف شهر، برگزاری جلسات شورای پیشگیری از حوادث و آسیب‌های اجتماعی، ارائه آموزش‌های لازم به اقشار مختلف و برگزاری نمایشگاه‌های مشترک از مفاد ذکر شده در این توافق‌نامه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار