مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش ناحیه دو کرمانشاه از برگزاری محفل شعر فاطمی در ایام ولادت حضرت فاطمه (س) در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 22 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، افسانه کاظمی در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: این محفل ادبی با هدف ترغیب بانوان کارمند حوزه شهرستان کرمانشاه به شعر گفتن برگزار خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه علاقمندان تا ۱۳ اسفند فرصت دارند اشعار خود را برای شرکت در این محفل ادبی ارسال کنند، اضافه کرد: این محفل ادبی ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد.

مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش ناحیه دو شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه هر نفر می‌تواند سه اثر به این محفل ادبی ارسال کند، از بانوان فرهنگی و کارمند شهرستان کرمانشاه خواست برای شرکت در این محفل اشعار خود را به اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ارسال کرده و برای کسب آگاهی بیشتر با شماره ۳۷۲۹۶۹۹۰ تماس بگیرند.

کاظمی موضوعات اشعار را شامل فضائل حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن عنوان کرد و افزود: با توجه به تقارن سالروز ولادت حضرت فاطمه با روز ولادت امام خیمنی (ره) بنیاگذار جمهوری اسلامی ایران، اشعار با موضوعات مرتبط با ایشان نیز قابلیت ارائه در این محفل را دارند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار