نائب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه گفت: نرخ هتل‌ها و مهمانپذیرها در استان کرمانشاه در نوروز ۹۷ افزایش نمی‌یابد.
کد خبر: ۵۶۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 22 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،سیروس گل‌عنبر  اظهار داشت: 28 هتل و مهمانپذیر در استان کرمانشاه وجود دارد که 12 مورد هتل و هتل آپارتمان و 16 مورد نیز مهمانپذیر است که علاوه بر اینکه نرخ آن‌ها برای ایام نوروز افزایش نمی‌یابد بلکه تخفیف‌هایی نیز از طرف مدیران آن‌ها اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان برای آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند عنوان کرد: میزان مراجعه مسافر به هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان در امسال نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.

گل‌عنبر با اشاره به برگزاری چهارمین کارگروه گردشگری در استان با عضویت 30 دستگاه اجرایی استان گفت: در این راستا 10 کمیته از جمله کمیته اسکان تشکیل شده و به منظور رفع نواقص و ارتقای کیفیت خدمات در اسفند ماه بازدیدی از تمام مراکز اقامتی، هتل‌ها و مهمانپذیرها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هتل‌ها باید سرعت اینترنت را در لابی و اتاق‌ها ارتقا دهند افزود: کارگاه‌های آموزشی از طرف هتل‌ها برای ارتقای کیفیت کارکنان آن‌ها برگزار می‌شود و تمامی هتل‌ها و مهمانپذیرهای در راستای وظیفه ذاتی خود در طول ایام تابستان و عید نوروز آمادگی پذیرش مهمانان را دارند.

نائب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دستورالعمل خدمات سفر به واحدها ابلاغ شده است عنوان کرد: یک تیم اسکان از طرف میراث فرهنگی در طاقبستان مستقر و بنابر وظایف تعیین شده تابلو‌هایی در مبادی ورودی شهر برای معرفی بیشتر توسط شهرداری نصب می‌شود.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار