عوامل مؤثر در افزایش طلاق به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی در شهرستان پاوه در کارگروه اجتماعی این شهرستان بررسی شد
کد خبر: ۵۶۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 23 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، در این جلسه که با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به اهمیت وتأثیر گزاری مسائل اجتماعی در حوزه های مختلف سیاسی،امنیتی،اقتصادی و .. جامعه گفت امروز بیشترین مشکلاتی که با آن گریبانگیر هستیم در حوزه امور اجتماعی هستند.

پرویز ایده پور افزود: امروزه فضای مجازی وشبکه های اجتماعی بیشترین سهم را در مسائل اجتماعی وپیامدها وتبعات ناشی از آن دارند ومسائل اجتماعی بشدت تحت تأثیر این شبکه ها
قرار دارند.

وی استفاده از اینترنت وشبکه های اجتماعی را جزو لاینفک زندگی امروز دانست وگفت باید از این توانمندی وتکنولوژی در جهت صحیح ودر راستای توسعه همه جانبه بهره گرفت.

فرماندار پاوه افزود: باید تمامی دستگاههای مرتبط توان خود را برای توانمند سازی مسائل اجتماعی ومقابله با تهدیدهای این حوزه بکار گیرند.

در ادامه رئیس دادگستری شهرستان پاوه یکی از مهمترین مشکلات در حوزه امور اجتماعی را در شهرستان افزایش طلاق عنوان کرد و گفت باید با ریشه یابی و آنالیز این مشکلات در راستای حل آنها تلاش کنیم .

صادق تاری وردی این عوامل را برشمرد وگفت فضای مجازی و به ویژه تلگرام، الهام از فرهنگ بیگانه، تبعات ناشی از مرزی بودن شهرستان ، اعتیاد،نازایی ،مشکلات روحی روانی و عدم آموزش مهارتهای زندگی در افزایش طلاق در شهرستان پاوه مؤثر هستند.

وی توجه به مهارتهای زندگی از مدارس ،توانمند سازی بنیان خانواده ها وآموزش مهارتهای زندگی برای ادارات وواحدهای نظامی وانتظامی را برای کاهش مشکلات ومعضلات حوزه امور اجتماعی تأثیر گزار و حائز اهمیت دانست .

 

 

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار