معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از دستگاه های اجرایی استان خواست پژوهش را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۷۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 24 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،رضا رحیمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان کرمانشاه  به تاخیر دو ماهه در برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه که هرساله به مناسب هفته ملی پژوهش در سراسر کشور برگزار می شود، امسال به دلیل رخداد زلزله با دوماه تاخیر در استان کرمانشاه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه عمده دستگاه های اجرایی استان، دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و برخی کارخانجات دستاوردهای پژوهشی و فناورانه خود را به نمایش گذاشته اند.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در نمایشگاه امسال دستاوردهای پژوهشی و محصولات فناورانه خوبی ارائه شده که امیدوراریم به مرحله تجاری سازی برسند.

وی به حمایت های دولت و پارک علم و فناوری از محصولات و دستاوردهای خلاقانه اشاره کرد و افزود: علاوه براین خود دانشگاه ها نیز حمایت های خوبی از پژوهش های کاربردی دارند.

رحیمی خاطر نشان کرد: همچنین از محل تسهیلات کم بهره ای که دولت در اختیار ما قرار داده، حوزه های دانش بنیان و طرح های نوآور را در اولویت قرار داده ایم تا بتوانیم از وجود افراد خلاقی که در استان وجود دارند استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: امیدورایم جامعه مهندسین و افراد خلاق استان بتوانند بخشی از مشکلات جامعه را در تولید کالاها، محصولات، خدمات، ارزش افزوده و اشتغال با کارهای نوآور، فناور و دانش بنیان حل کنند.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه برلزوم توجه بیش از پیش دستگاه های اجرایی استان به مقوله پژوهش تاکید کرد و یادآورشد: دستگاه های اجرایی از محل یک درصد اعتباراتی که دراختیار دارند و نیز از محل منابع داخلی خود باید مقوله پژوهش را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: پژوهش باید سرلوحه و جان مایه فعالیت های دستگاه های اجرایی استان شود.

این نمایشگاه از امروز(پنجم اسفند) به مدت سه روز در محل دانشگاه رازی کرمانشاه برپا است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار