رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:شهرستان جوانرود با توجه به موقعیت جغرافیایی ، مناطق کوهستانی و صعب العبور و دارا بودن بیمارستان و کادر متخصص، از جمله یکی از سه قطب حوزه بهداشت و درمان استان است و نقشی ویژه را به عنوان قطب سلامت اورامانات ایفا می کند.
کد خبر: ۵۷۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 25 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی،دکتر محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست پایش شهرستان جوانرود افزود:جا دارد مجددا از تلاش همکاران کوشا و ارجمند بخش بهداشت و درمان به عنوان خادمین خط مقدم سلامت مردم در خدمات رسانی شایسته به مصدومان زلزله اخیر استان تقدیر کنم . در ۲۴ ساعت اولیه بروز این حادثه به همت تمامی کادر بهداشت و درمان و مسئولین افتخاری بزرگ رقم‌ خورد

 وی خاطر نشان کرد:حوزه بهداشت و درمان و مقوله سلامت مردم سیاسی نیست و نباید به سیاست آلوده شود. هرگونه اقدامی در این حوزه تنها باید در چارچوب شایسته سالاری و در راستای بهبود وضعیت و ارتقای سلامت مردم صورت پذیرد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  اظهار داشت:روسای شبکه های بهداشت و درمان در سطح استان قائم مقام رئیس دانشگاه در شهرستان ها هستند و باید با درایت و تدبیر و هماهنگی های لازم در جهت رفاه حال مردمان و بهبود وضعیت سلامت هر منطقه اقدام و تصمیم گیری نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار