سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف، ضبط و معدوم سازی ۲۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش دامی ناسالم از یک واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 03 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر صیاد غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی بازدید سرزده کارشناسان بازرس بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی این شهرستان، مقدار ۲۵۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف از قبیل: گوشت قرمز و آلایش دامی کشف، ضبط و معدوم شد.

وی افزود: شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با جدیت تمام با توزیع هرنوع فرآورده خام دامی غیربهداشتی از جمله گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و... به شدت برخورد می‌کند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه تامین بهداشت عمومی جامعه و ممانعت از ورود فرآورده‌های دامی آلوده به چرخه مصرف را از اهداف مهم دامپزشکی برشمرد و گفت: کارشناسان دامپزشکی با بازدید‌های مرتب، دوره‌ای و سرزده از واحد‌های عرضه فرآورده خام دامی شهرستان، ضبط و معدوم سازی فراورده ناسالم را در برنامه دارند و متخلفین را جهت برخورد قضایی به مراجع ذی صلاح معرفی میکنند.

دکتر غلامی تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی روزانه با به کارگیری حداکثر توان نسبت به بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی موجود در سطح شهرستان، قصابی، مرغ فروشی، جگرکی و رستوران‌ها و... اقدام می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بر خورد جدی با متخلفین خواهند داشت.

این مقام مسئول از شهروندان نیز درخواست کرد که ضمن تهیه گوشت و مواد پروتئینی مورد نیاز خود از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی، هر گونه تخلف بهداشتی واحد‌های عرضه مواد خام دامی را را از طریق شماره تماس ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به اطلاع کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان برسانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار