ستاد بحران شهرستان کرمانشاه با حضور در تکیه معاون الملک وضعیت بالا آمدن آب‌هایی سطحی و افزایش رطوبت در این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۵۷۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 03 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،مهدی خالوندی مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی استان گفت: ستاد بحران شهرستان کرمانشاه با حضور جلیل بالایی مدیر کل میراث فرهنگی استان، فضل الله رنجبر فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان کرمانشاه، نمایندگان آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری، شهرداری کرمانشاه و. از محل تکیه معاون الملک و وضعیت افزایش رطوبت این مجموعه پس از بارندگی‌های اخیر بازدید کردند.

وی خاطر نشان کرد:در این بازدید تصمیماتی اضطراری برای هدایت آب‌های موجود با استفاده کف کش، بررسی علل افزایش آب‌های زیر سطحی در مجموعه در دستور کارقرار گرفت.

وی در ادامه افزود: تکمیل مطالعات آب‌های زیر سطحی و علل رطوبت توسط شرکت آب منطقه‌ای از جمله برنامه‌های میان مدت برای ساماندهی رطوبت مجموعه بود که با خواست مدیرکل میراث فرهنگی استان و فرماندار شهرستان کرمانشاه مورد تاکید قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی استان تصریح کرد: در این بازدید مسئولان شرکت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری و شهرداری کرمانشاه قول مساعد دادند که به صورت جدی بررسی و ساماندهی آب‌های زیر سطحی در محدوده تکیه معاون الملک را برای نجات بخشی این مجموعه ارزشمند تاریخی در دستور کار قرار دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد، در خاتمه این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه و فرماندار شهرستان کرمانشاه بر ضرورت جدیت و سرعت بخشیدن به فرآیند بررسی و ساماندهی آب‌های زیرسطحی در حوزه این مجموعه ارزشمند تاریخی فرهنگی بی‌نظیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار