جانشین مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با اشاره به کیفیت بالای پنجمین جشنواره "سکانس بیداری" در استان، گفت: تعدادی از فیلم‌های برتری که به مرحله نهایی راه یافته‌اند برای تولید و اکران حمایت می‌شود.
کد خبر: ۵۷۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 04 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛همایون زین‌الدین از کیفیت بالای پنجمین جشنواره فیلم کوتاه "سکانس بیداری" از سوی هنرمندان این رشته هنری اثر گذار خبر داد واظهار داشت: بیش از ۱۱۰ اثر از صد هنرمندان علاقمند به رشته فیلم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

جانشین مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کیفیت این جشنواره از نظر محتوا و کمیت نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده و به دلیل تنوع محور‌هایجشنواره شاهد استقبال چشمگیری از سوی شرکت کنندگان هستیم.

وی عنوان با اشاره به اینکه گرایش به رشته‌های تئاتر و فیلم در سطح استان بسیار است، تصریح کرد: آثار بیش از ۱۱۰ هنرمند شاخص که هر یک حائز رتبه‌های برتر هستند از سویهیأت داوران مورد بررسی و رتبه‌بندی قرار گرفته است، همچنین با برنامه‌ریزی برای سال آتی از سوی سازمان بسیج هنرمندان و تامین اعتبارات لازم از سوی این نهاد اجرایی، نیزنفرات برتر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار