مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از برگزاری نشست تخصصی و فرهنگی "کوثرانه زیستن"در سطح دانشگاه‌های کرمانشاه و ویژه بانوان بسیجی و دانشجویان با هدفترویج زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 04 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،صلاح‌الدین قره‌تپه از برگزاری برنامه فرهنگی "کوثرانه زیستن" سازمان بسیج دانشجویی استان با هدف ترویج زندگی ایرانی و اسلامیدر جامعه خبر داد.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مراسم فرهنگی در سطح مراکز دانشجویی با موضوع ترویج و آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

همچنین دانشجویان با صبر و استقامت ائمه اطهار به ویژه در زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) آشنا شده و زمینه‌ساز ترویج ازدواج سالم و زندگی اسلامی برای بانواندانشجو فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم "کوثرانه زیستن" هر ساله در سطح دانشگاه‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود، ادامه داد: طی هفته‌جاری در چهار مرکز آموزشی دانشگاه‌های ویژه بانوان.این مراسم فرهنگی با حضور اساتید برجسته مسائل مذهبی و اخلاقی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسؤول با اشاره به برگزاری نخستین مراسم "کوثرانه زیستن" هفته‌جاری با حضور دانشجویان بسیجی و اصحاب فرهنگ و هنر، فردا صبح دانشگاه علمی فرهنگیان با حضور استادسیدامین موسوی و با موضوع آثار عفاف و حجاب برای بانون دانشجو برگزار می‌شود، یادآور شد: عصر فردا نیز ادامه این برنامه فرهنگی با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی واسلامی در دانشگاه فنی دختران (خوابگاه ریحانه) با استفاده از تجارب بانو "زهرا جانجانی" از اساتید اخلاق و مسائل دینی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

قره‌تپه با بیان اینکه ادامه برنامه فرهنگی و نشست تخصصی "کوثرانه زیستن" در دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی شهر کرمانشاه در هفته‌جاری برگزار می‌شود.

افزود: این ویژه برنامه‌ها در طول سال‌های قبل در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار شده است و هدف اصلی آن ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

انتهای پیام/ت

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار