مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از افتتاح سالن ورزشی سقف بلند چند منظوره "ده پهن" کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرهاد سال افزون ، با بیان اینکه کار ساخت این سالن ورزشی که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است از سال 94 آغاز شده، اظهار کرد: حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان تاکنون برای این پروژه هزینه شده است.

وی ادامه داد: مساحت این سالن ورزشی 1480 متر مربع است و حدود شش هزار متر مربع برای آن محوطه سازی انجام شده تا امکان برگزاری ورزش هایی که به فضای روباز نیاز دارند نیز در آنجا فراهم باشد.

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی همچنین به برخی دیگر از پروژه های ورزشی در دست اجرای استان اشاره کرد و افزود: تا تیرماه سال 97 چهار سالن سقف کوتاه و دو سالن سقف بلند در چند شهرستان استان به بهره برداری خواهد رسید.

سال افزون یادآورشد: امسال حدود هفت پروژه ورزشی در استان به بهره برداری رسید که از جمله آنها می توان به افتتاح سالن چندمنظوره کنگاور، پیست تارتان سنقر، سالن چندمنظوره نوریاب پاوه و زمین روباز چمن مصنوعی شرف آباد اسلام آبادغرب اشاره کرد.

وی همچنین با بیان اینکه درسنوات گذشته بنا به دلایل متعدد اعتباری برای تعمیر اماکن ورزشی استان تخصیص نیافته، عنوان کرد: اگر هم اعتباری تخصیص یافته بصورت محدود و تنها برای تعمیرات جزیی بوده است.

مسئول نظارت فنی براماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: امسال اعتباراتی برای تعمیر اماکن ورزشی استان در نظر گرفته شده که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بسیاری از اماکن ورزشی فرسوده استان را تعمیر کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار