مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: "هزینه خدمات مستمر" از اول بهمن از قبوض مشترکین حذف شده است.
کد خبر: ۵۷۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیروس شهبازی ، با ارائه توضیحاتی درباره هزینه خدمات مستمر در قبوض مشترکین گاز، اظهار کرد: هزینه آبونمان مدت‌های زیادی درقبوض آب، برق، گاز و تلفن مردم وجود داشت و اخذ می‌شد.

وی با بیان اینکه رقم آبونمان در هر دوره برای مشترکین گاز دو هزار تومان بود، عنوان کرد: این رقم برای نگهداری تاسیسات و تجهیزات، خدمات پشتیبانی، امدادرسانی، نگهداریهزاران کیلومتر شبکه، خطوط انتقال، ایستگاه پمپاژ و ... هزینه می‌شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مرداد امسال دیوان عدالت اداری اعلام کرد که اخذ هزینه آبونمان منشاء قانونی ندارد و این رقم از قبوض حذف شد.

شهبازی ادامه داد: از همان زمان با توجه به اهمیتی که آبونمان برای ارائه خدمات مستمر به مشترکین دارد، شرکت ملی گاز از شورای اقتصاد مصوبه‌ای گرفت که هزینه آبونمان بههزینه خدمات مستمر با همان رقم تعرفه تغییر کرد.

به گفته این مسئول، دیوان عدالت اداری این مصوبه شورای اقتصاد را نیز ابطال کرد و بلافاصله پس از ابطال آن یعنی تقریبا از اوایل بهمن هزینه خدمات مستمر نیز از قبوض مشترکینگاز حذف شد و دیگر اخذ نمی‌شود.

وی یادآوری کرد: قرار است مبالغی که از مرداد تاکنون به عنوان هزینه خدمات مستمر از مشترکین اخذ شده در قبوض آنها به عنوان بستانکاری لحاظ و عودت شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: این موضوع فقط مختص به استان کرمانشاه نیست و در تمام کشور وجود دارد.

 

انته

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار