معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از اولویت‌دار بودن اختصاص تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی برای احداث گلخانه‌ها در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیدافشین صفوی ، طرح های گلخانه‌ای را اولویت‌دارترین طرح‌ها برای اختصاص تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی برشمرد و از کشاورزان و روستائیان برای ورود در این عرصه دعوت کرد.

صفوی با بیان اینکه متقاضیان توسعه گلخانه‌ها می توانند با در اختیار داشتن نیم هکتار زمین نیز تسهیلات دریافت کنند، گفت: محدودیتی برای پرداخت این تسهیلات به متقاضیان وجود ندارد و آنها با ارائه طرح های خود بدون هیچ محدودیتی می توانند تسهیلات دریافت کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی با کارمزد چهار، 6 و 10 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود، اضافه کرد: به متقاضیان توسعه گلخانه‌ها راهنمایی‌های فنی و مشاوره‌ای هم ارائه خواهد شد.

صفوی شرط دریافت تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی را در اختیار داشتن زمین و آب کافی عنوان کرد و افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی و ثبت نام در سامانه "کارا" از این تسهیلات برخوردار شوند.

صفوی با تاکید بر در برنامه بودن توسعه گلخانه‌ها در استان کرمانشاه، اظهار کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب، افزایش تولید در واحد سطح و... از مزایای کشت های گلخانه‌ای بوده که همین امر توسعه گلخانه‌ها در شرایط کم آبی را با اهمیت می‌کند.

صفوی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای اضافه شدن 10.5 هکتار به سطح گلخانه‌های استان تا پایان سال، از تحقق این هدف‌گذاری تا پایان سال خبر داد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار