مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: امسال افزایش قیمت بلیت نداریم.
کد خبر: ۵۷۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهمن خسروانی، اظهار کرد: طرح ویژه آماده‌باش نوروزی از 23 اسفند آغاز می‌شود و تا 17 فروردین ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح 210 دستگاه اتوبوس، 985 دستگاه مینی‌بوس و 787 دستگاه سواری کرایه در آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 54 راهدارخانه ثابت و سیار در ایام سفرهای نوروزی، خاطرنشان کرد: 540 نیرو و 380 دستگاه ماشین آلات در این راهدارخانه‌ها آماده هستند.

خسروانی با بیان اینکه نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از تعداد جابجایی مسافران نوروزی داشت، عنوان کرد: در 9 ماهه امسال در مجموع 4.5 میلیون نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه جابجا شده‌اند که این تعداد نسبت به سال‌های گذشته مقداری کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: باید مردم را ترغیب کنیم برای رفاه و امنیت خود از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بیشتر استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ساماندهی پایانه‌های کرمانشاه در آستانه ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد: نظارت جدی بر تعرفه‌ها و نرخ‌ها هم خواهیم داشت و کشیک نوروزی نیز برای رسیدگی به تخلفات برقرار خواهد بود.

خسروانی درباره وضعیت فروش بلیت سفرهای نوروزی نیز خاطرنشان کرد: اکنون امکان تهیه بلیت پیش فروش به صورت اینترنتی و یا از دفاتر سطح شهر وجود دارد.

به گفته این مسئول، امسال هیچ افزایش قیمتی در بلیت سفرهای نوروزی نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از نظارت جدی بر 26 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان هم در ایام نوروز خبر داد.

خسروانی استقرار اکیپ‌های ثبات و سیار امدادخودرو در جاده‌ها، پیگیری برای تامین سوخت ناوگان اتوبوسی استان، آماده سازی راه‌ها و اصلاح و ترمیم روکش آسفالت‌ها و... را از دیگر برنامه‌های نوروزی اعلام کرد.

به گفته این مسئول، دستفروشان حاشیه بزرگراه‌های ورودی شهرها نیز جمع‌آوری خواهند شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار