رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: در ایام تعطیلات عید نوروز متکدیان و معتادان سطح شهر کرمانشاه جمع‎آوری و در اردوگاه چشمه‎سفید نگهداری می‎شوند.
کد خبر: ۵۷۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،علی ناصریبا اشاره به برنامه‎های شهرداری برای ساماندهی به دستفروشان سطح شهر کرمانشاه و جمع‎آوری معتادان، کارتن‎خواب‌ها ومتکدیان در روز‌های پایانی سال اظهار داشت: شهرداری با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی و دیگر دستگاه‎های مربوطه در ایام نوروز اقدام به جمع‎آوری متکدیان و معتادان خواهدکرد.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه اردوگاه چشمه‎سفید به‎منظور نگهداری از متکدیان و معتادان در حال آماده‎سازی است، گفت: ۱۹ نفر از عوامل اجرائیات شهرداریبا به‎کارگیری دو دستگاه مینی‎بوس اقدام به جمع‎آوری معتادان و متکدیان از سطح شهر کرمانشاه خواهند کرد.

ناصری از ساماندهی دستفروشان و وانت‎های میوه‎فروش در کرمانشاه خبر داد و افزود: در حال حاضر ۵۰۵ وانت میوه‎فروش سلماندهی و در مکان مناسب مستقر شده‎لند.

وی بیان کرد: شهرداری آمادگی دارد بیش از ۵۰۰ دستفروش را نیز در محل‌های مناسبی اطراف مجتمع میلاد کرمانشاه ساماندهی کند.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه با اشاره به مشخص شدن برنامه کاری شهرداری و اجرائیات شهرداری در جلسه هماهنگی با دستگاه‎های امنیتی، قضائی و اجرایی درفرمانداری کرمانشاه، بیان کرد: در ایام نوروز از ساخت‎ساز نیز جلوگیری می‌شود.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار