مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت استان کرمانشاه گفت: ۱۰ هزار نفر از خدمات دندانپزشکی ارائه شده توسط کلینیک‌های سیار دندانپزشکی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۵۷۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،محمد رضا فرخی  با بیان اینکه در حال حاضر 3 دستگاه موبایل کلینیک در مناطق زلزله‌زده ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب مستقر هستند، اظهار داشت: این کلینیک‌های سیار دندانپزشکی مناطق روستایی و شهری زلزله‌زده را تحت پوشش دارند.

مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به بهره‌مندی 10 هزار نفر از مردم زلزله‌زده از خدمات دندانپزشکی، گفت: این موبایل کلینیک‌ها از روزهای نخست زلزله در این مناطق مستقر و تا زمانی که نیاز باشد در این مناطق مستقر خواهند بود.

فرخی با بیان اینکه از حضور دندانپزشکان داوطلب و پزشکان خیر در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: خدماتی مانند ترمیم، جرم‌گیری و کشیدن دندان در این کلینیک‌های سیار انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو دستگاه موبایل کلینیک در شهرستان سرپل‌ذهاب و یک دستگاه نیز در شهرستان ثلاث‌باباجانی مستقر شده‌اند، اظهار کرد: در هریک از این موبایل کلینیک‌ها یک یا دو دندانپزشک با دستیار حضور داشته و به مراجعه‌کنندگان خدمت ارائه می‌دهند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار