نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از افزایش ساعت کار حدود ۳۰ تا ۳۵ هزار واحد صنفی کرمانشاه در آستانه شب عید خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 07 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،موسی سلیمی ، با اشاره به نزدیک شدن عید و افزایش خرید مردم در بازار، اظهار کرد: در همین راستا به واحدهای صنفی اعلام کردیم ساعت کاری خود را افزایش دهند، زودتر به مغازه بروند و مغازه‌ها را دیرتر تعطیل کنند.

وی ادامه داد: به علاوه واحدهای صنفی که اقلام اساسی و خصوصا مواد غذایی مورد نیاز مردم را تامین کنند و مردم بیشتر با آنها سر و کار دارند نیز به صورت یکسره باز هستند.

به گفته این مسئول، با توجه به اینکه مغازه‌داران ممکن است شب‌ها دیرتر مغازه را ببندند، هماهنگی با نیروی انتظامی برای تامین امنیت بازار هم انجام شده است.

نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه یادآوری کرد: البته واحدهای طلافروشی به دلیل شرایط خاصی که دارند و امکان سرقت از آنها بیشتر است، با هماهنگی اداره اماکن تا ساعت مشخصی باز خواهند ماند.

سلیمی ساعت دقیق کار واحدهای صنفی را نیز بسته به منطقه و محله متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی که در شهرک‌ها و مناطق حاشیه قرار دارند زودتر تعطیل می‌کنند، اما مغازه‌هایی که در دل بازار هستند می‌توانند تا ساعت بیشتری باز باشند.

وی از آماده‌باش حدود 30 تا 35 هزار واحد صنفی کرمانشاه برای خرید شب عید مردم هم یاد کرد و افزود: افزایش نظارت‌‌ها آغاز شده و با همکاری سایر بخش‌ها طرح ویژه نظارتی و اجرای گشت‌های مشترک در بازار نیز از روز گذشته(15 اسفند) کلید خورده است.

به گفته سلیمی، اصناف مانند عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، شیرینی، آجیل و ... بیشتر در تمرکز نظارت قرار دارند.

نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به تعداد زیاد واحدهای صنفی و محدود بودن نیروها و امکانات، از مردم هم خواست هرگونه تخلف را با مراجع نظارتی و تلفن 124 در میان بگذارند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار