فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه گفت: شاخصهای امدادرسانی و خدمات‌دهی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه رکود زد ولی دشمن از طریق فضای مجازی
کد خبر: ۵۷۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 07 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار محمدنظر عظیمی در مراسم تقدیر از پیشکسوتان گروه توپخانه 62 مومنون با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث زلزله اظهار داشت: تا عصر روز نخست زلزله تمامی مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند و در روز سوم نیز برق 80درصد روستاها وصل شد که این اقدامات رکوردهایی برای امدادرسانی بود.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی درصدد سیاه‌نمایی پیرامون موضوع زلزله کرمانشاه بود، بیان کرد: دشمن از طریق فضای گسترده مجازی وارد عمل شد و با ایجاد سیاه نمایی اختیار کار را از متولیان امدادرسانی به زلزله گرفت تا از اعتماد عمومی کاسته شود که در این رهگذر برخی افراد پولهایی تصاحب کردند.

عظیمی اقدامات انتقامی دشمن را ناشی از ضربه خوردن از انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمن یک قدم عقب نشینی نکرده و کوتاه نیامده است و روز به روز نیز اقدامات دشمن علیه انقلاب اسلامی پیچیده‌تر و شدیدتر می‌شود که در این راستا باید همیشه مراقب باشیم زیرا موضوعات امروز پیچیده‌تر از گذشته است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف با بیا اینکه در زلزله کرمانشاه به ازا هر خانواده دو چادر توزیع شد، اظهار کرد: اما سیاه نمایی وحشتناک دشمن از طریق فضای مجازی که فناوری، زیرساخت، امکانات و اعتبارات آن در اختیار دشمن است فضا را به شکل دیگری جلو داده بود و امروز نیز گروهکهای ضدانقلاب از طریق فضا مجازی درصدد جذب نیرو هستند.

عظیمی با تأکید بر ضرورت مدیریت خانواده‌ها از حضور فرزندان خود در فضای مجازی، بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی بنیانگذار تفکر تکفیری هستند که مدیریت این جریان را برعهده داشته ولی هزینه‌های آن را از جیب مسلمانان برخی کشورهای تأمین می‌کنند و امروز هزینه‌های انحراف تکفیری را مسلمانان و مدیریت آن را استکبار جهانی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه جریان تفکیری بسیاری از زیرساختهای کشور سوریه به‌عنوان عضوی از محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را از بین برده است، خاطرنشان کرد: گروهی از افراد وابسته به جریان تکفیری چندی قبل در ارتفاعات بمو در درگیری با رزمندگان اسلام به هلاکت رسیدند که با هدف ایجاد ناامنی قصد ورود به کشور را داشتند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف با اشاره به بزرگداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گفت: بهترین دستاورد این نشست دیدار با پیشکسوتان و تداعی خاطرات گذشته است و باید به این نکته دقت کرد که ما به عنوان پاسداران توفیق پیدا کردیم بخشی از عمر خود را در مسیر نورانی انقلاب و شهدا صرف کنیم که این توفیق از مقدرات الهی بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار