مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از خانواده‌ها و شهروندان تقاضا کرد کودکان، نوجوانان و جوانان خود را در خصوص خطرات مربوط به استفاده نادرست موادمحترقه اگاه سازند.
کد خبر: ۵۷۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 07 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،غلام‌رضا رضایی اظهار داشت: برنامه‌هایی برای چهارشنبه آخر سال توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: پرسنل سازمان اعم از ستادی و عملیاتی و تجهیزات امدادی و اطفایی و ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین سازمان در حالت آماده‌باش قرار خواهند داشت و استقرار در اماکنی که از سوی شورای تامین استان و شهرستان معرفی و مدنظر قرار گرفته، انجام خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه گشت‌های سیار در محلات پرازدحام حضور خواهند داشت و به محض وقوع حادثه‌ای احتمالی به شهروندان خدمات‌رسانی و امدادرسانی انجام می‌دهند، افزود: هماهنگی با مرکز صدا و سیمای استان برای پخش زیرنویس پیام‌های هشداردهنده و بازدارنده ایمنی سازمان مربوط به حوادث و خطرات استفاده از موادمحترقه به خانواده‌ها و شهروندان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طراحی چاپ و نصب بنرهای هشداردهنده خطرات مربوط به نحوه اجرای نادرست مراسم چهارشنبه آخر سال در سطح شهر و ایستگاه‌های تابعه سازمان انجام می‌شود و اعزام کارشناسان و مربیان آموزشی سازمان و آموزش در سطح مهدهای کودک، دبستان‌ها و دبیرستان‌های دوره اول و دوم که متقاضی این امر مهم بوده‌اند در حال حاضر در دست اقدام است.

این مسؤول در پایان از خانواده‌ها و شهروندان تقاضا کرد کودکان، نوجوانان و جوانان خود را در خصوص خطرات مربوط به استفاده نادرست موادمحترقه اگاه سازند تا سالی را که پیش‌رو داریم به سلامتی و میمنت آغاز کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار