سالم مرادی در گفتگو با تابناک:
مدیر امور آب وفاضلاب شهرپاوه گفت:علیرغم اینکه در چند روز اخیر بارندگی های خوبی در منطقه اورامانات شاهد آن بودیم اما نسبت به دوره مشابه هنوز فاصله زیادی است و مدیریت مصرف آب امری ضروری است.
کد خبر: ۵۷۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 12 March 2018

سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:هدف ما تامین آب پایدار و مستمر برای مردم است . ما نمی گوییم که مردم آب مصرف نکنند. بلکه آب را درست وبا روش مناسب از آن بهره ببریم وما بدنبال هستیم که فرهنگ استفاده درست را رایج کنیم و از روش های که نامناسب باست بعنوان یک عمل قبیح به آن توجه کنیم و به آب که حرمت و قداست دارد بعنوان یکی از نعمت های خوب خدا توجه کنیم وبیهوده آن را هدر ندهیم .

 وی افزود:هم اکنون در آستانه سال جدید هستیم و مردم براساس یک سنت دیرینه اقدام به نظافت و خانه تکانی می کنند. لذا ضمن رعایت و احترام به این سنت دیرینه شهروندان مصرف آب را بیهوده هدر ندهند و درهنگام نظافت و پاکیزگی توجه به چگونگی تامین و تهیه آب داشته باشند که با چه مشقت و چه هزینه ای بدست می آید آن را به راحتی از دست ندهند. 

وی خاطر نشان کرد:تامین آب شهر بانه وره در اولویت کار امور آب وفاضلاب است. لذا در تلاش هستیم که با ایجاد چاه یا انتقال آن از چشمه های اطراف آب بانه وره را تامین کنیم.

مدیرامور آب وفاضلاب ‌‌شهرستان پاوه اظهارداشت: همچنین تعویض قسمت های فرسوده سیستم آبرسانی در سطح شهر جزء برنامه ما است که سعی خواهیم کرد که این بخش از شبکه های فرسوده را اصلاح وباز سازی کنیم

مرادی اظهار داشت تصریح کرد: تاکید ما بر مدیریت مصرف آب توسط همشهریان و صرفه جویی در مصرف آب است. چرا که با جلوگیری از مصارف غیر ضروری بخشی از کمبودها را می شود مدیریت کرد.

وی ابراز داشت: کیفیت خدمات آب شرب از الزامات آب وفاضلاب می باشد، بنابراین مشترکان دریافت کننده خدمات بایستی اداره آب وفاضلاب بانه وره را یاری دهند تا این خدمات بصورت مستمر وبا کیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.

به گفته این مسئول: تغییر شرایط اقلیمی و آب وهوایی در منطقه ، کاهش نزولات جوی ، کاهش منابع زیر زمینی و همچنین افزایش جمعیت ناشی از مهاجرت و جمعیت در حال رشد از عوامل افزایش مصرف آب می باشد.

مرادی تاکید کرد: با توجه به محدودیت منابع تامین آب می طلبد همه ما احساس مسئولیت داشته باشیم و و نه تنها مصارف غیر متعارف را مدیریت کنیم، بلکه به دیگران که مشغول شستشوی فرش، کوچه و خیابان، ماشین و یا سرریز تانکرهای آب را می بینند نبایند بی تفاوت باشند.

گفتگو از صهیب زربان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار