رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافربر کرمانشاه از اجرای طرحی در پایانه مسافربری شهید کاویانی کرمانشاه خبر داد که با اجرای آن دست دلالان خصوصا در مسیر اتوبوس‌های کرمانشاه - تهران قطع خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 12 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کوروش محمدی  اظهار کرد: طرحی در دست اجرا داریم که با اجرای آن دیگر زمینه برای فعالیت دلالان در ترمینال کرمانشاه برای جذبمسافران اتوبوس، فراهم نخواهد بود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح افراد ترغیب می‌شوند بلیت خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند و مزایا و امتیازاتی برای تشویق آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، بدین ترتیب فرد وقتی واردترمینال می‌شود بلیت خود را از قبل تهیه کرده و جایی برای فعالیت دلالان وجود ندارد.

به گفته رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافربر کرمانشاه، این طرح نیازمند زیرساخت‌هایی است، اما تلاش می‌شود تا قبل از پایان سال اجرا شود.

محمدی با بیان اینکه این طرح فعلا برای اتوبوس‌های مسیر تهران اجرا خواهد شد، تصریح کرد: بیشترین تردد اتوبوس‌های ما به مسیر تهران است و روزانه حدود ۹۰ دستگاه اتوبوس ازکرمانشاه به مقصد تهران حرکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگرچه تلاش زیادی برای جمع‌آوری دلالان از پایانه شهید کاویانی شده و برخورد‌های متعددی نیز با همکاری نیروی انتظامی با این افراد صورت گرفته که باعث شد تعدادآن‌ها بسیار کم شود، اما گاهی برخی از این دلالان همچنان فعالیت دارند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافربر کرمانشاه در ادامه از آمادگی اتوبوس‌های کرمانشاه برای ایام نوروز هم خبر داد و عنوان کرد: ۲۱۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافریننوروزی در آماده‌باش هستند.

وی میانگین عمر اتوبوس‌های کرمانشاه را حدود شش سال اعلام کرد که از نظر ایمنی تاییده شده است و افزود: کرمانشاه از نظر مجهز بودن اتوبوس‌ها استان دوم یا سوم کشور است.

محمدی با بیان اینکه روزانه حدود ۱۲۵ تا ۱۳۰ اتوبوس از پایانه کرمانشاه به مقاصد مختلف کشور حرکت می‌کند، ضریب اشتغال صندلی‌ها را نیز حدود ۱۴ نفر اعلام کرد که در ایامنوروز بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: به علاوه حدود ۶۸۰ راننده که همه آن‌ها کارت هوشمند دارند و فیلتر‌های مختلف را گذرانده اند نیز پای کار هستند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافربر کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای رفاه حال مسافران تعدادی از شرکت‌ها در ایام نوروز تا صبح کشیک هستند و به مردم ارائه خدمات می‌دهند.


* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
ا):

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار