مسئول شعبه ایتام و سادات موسسه «آبشار عاطفه‌ها» در استان کرمانشاه، از برپایی سفره هفت سین برای بیش از ۱۰۰ کودک یتیم تحت پوشش موسسه در روز ۲۶ اسفند خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 12 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،زینب قربانی ، با اشاره به نزدیکی عید نوروز گفت: بیش از 160 خانواده با بیش از 200 کودک یتیم تحت پوشش موسسه آبشار عاطفه ها در استان کرمانشاه هستند و تصمیم داریم در آستانه عید نوروز به همت خیرین شادی را به این خانواده‌ها و کودکان آنها هدیه کنیم.

وی از برپایی سفره "هفت سین" ویژه کودکان یتیم تحت پوشش موسسه خبر داد و اظهار کرد: این سفره هفت سین به همت خیرین روز 26 اسفند در تالار "اریکه" برپا می‌شود.

قربانی تصریح کرد: تلاش داریم به کمک خیرین بتوانیم پذیرای بیش از 100 کودک یتیم تحت پوشش موسسه در پای این سفره هفت سین باشیم.

وی افزود: هدایای نقدی و غیرنقدی نیز با کمک خیرین به عنوان "عیدی" برای اهدا به این کودکان در پای سفره هفت سین در نظر گرفته شده است.

مسئول شعبه ایتام و سادات موسسه "آبشار عاطفه ها" دراستان کرمانشاه با اشاره به نیاز جدی خانواده ایتام به حمایت خیرین، گفت: متاسفانه امکانات و بودجه چندانی در اختیار نداریم که بتوانیم تالاری اجاره کرده و مراسم گلریزان برپا کنیم و از خیرین تقاضا داریم کمک‌های خود را به شماره کارت 6273811057618073 و یا شماره حساب 28444377205001 به نام موسسه آبشار عاطفه‌ها واریز کنند.

وی افزود: همچنین خیرین می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را در محل موسسه به آدرس خیابان رشیدی، جنب بانک تجارت، کوی شهید ابوالقاسم بهرامی، پلاک 6 تحویل دهند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار