مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از پیش‌بینی یک‌هزار و ۹۸۲ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه برای جابجایی مسافران نوروزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 12 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،بهمن خسروانی، با اشاره به در پیش بودن تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی از اجرای طرح راهداری نوروزی با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون اکیپ‌های سیار و دائم امداد خودرو، اضافه شدن به ماموران و عوامل راهداری مستقر سطح جاده‌ها و هلال احمر استان از 25 اسفندماه تا 21 فروردین‌ماه سال‌آینده خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اهداف این طرح اشاره و بیان کرد: تامین روشنایی محورها، لکه‌گیری و روکش آسفالت، انجام مجدد خط‌کشی‌ها، تعمیر، شست‌وشو و تعویض علائم فرسوده و... از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح در استان به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی پیش فروش بلیت اتوبوس‌های مسافربری برای سفرهای نوروزی از 17 بهمن‌ماه آغاز شده است، اضافه کرد: این طرح تا 15 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

به گفته خسروانی، در نوروز 97 تغییر و افزایشی در نرخ جابجایی مسافر در استان کرمانشاه نداریم.

این مسؤول با بیان اینکه یک‌هزار و 982 دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در بخش حمل و نقل عمومی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: در حال حاضر 33 شرکت اتوبوسرانی با ظرفیت 210 دستگاه اتوبوس، 27 شرکت مینی‌بوس با ظرفیت 985 دستگاه مینی‌بوس و 10 شرکت سواری با ظرفیت 787 دستگاه سواری در استان کرمانشاه فعال است.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار