محمد رضا امیریان در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان هلال احمر استان کرمانشاه گفت: جهت ارائه خدمات به مسافرین نوروزی ۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت در کرمانشاه فعالیت می کنند.
کد خبر: ۵۷۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 13 March 2018

محمد رضا امیریان در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در ایام نوروز ۹۷برنامه هایی متفاوتی در راستای ارائه مطلوب خدمات به  مسافرین توسط سازمان هلال احمر اجرا خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد:اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ،تعامل و همکاری لازم با پلیس راهور استان در قالب طرح همیار پلیس ایجاد و استقرار خیمه نماز در ورودی تمام شهرستانهای استان ، ایجاد فضای کودک در محل ایستگاه های ایمنی و سلامت توزیع نقشه و بروشور های امدادی در محل ورودی شهرها و اماکن تفریحی و تاریخی و مذهبی از جمله برنامه های این ایام می باشد.

مدیر عامل سازمان هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت:در ایام نورو در کنارمردم زلزله زده خواهیم بود که در این راستا برنامه های شاد ویژه کودکان اجرا می شود.

امیریان تصریح کرد:اجرای طرح طرح فرشتگان رحمت در مناطق زلزله‌زده، اجرای طرح نیابت به‌منظور عیادت و سرکشی از خانواده های شهدا، استقرار تیم واکنش سریع در ستاد استان تهیه ومستند از فعالیت های جمعیت استان در ایام نوروز ۹۷ از شاخص ترین برنامه ها این سازمان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار