محمود داودی زاده در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود گفت:۱۱ مدرسه با ظرفیت ۱۰۰ کلاس، ۲ سالن ورزشی و ۱۰ سویت خانه معلم برای اسکان مهمانان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۷۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 13 March 2018

 محمود داودی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:۲۰۰ میلیون ریالی جهت سنگ کاری و لوله کشی خانه معلم شهرستان جوانرود هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد:بازارچه، جاذبه‌های متعدد گردشگری، آب و هوای بکر و موقعیت خاص جغرافیایی این شهرستان موجب شده که هر سال تعداد زیادی از گردشگران، جوانرود را بهعنوان مقصد گردشگری خود برگزینند.

مدیر آموزش و پرورش جوانرود اظهار داشت:ستاد اسکان آموزش و پرورش جوانرود از ۲۸ اسفند ماه برای پذیرش مهمانان آمادهوتا دوازدهم فروردین حاضر به خدمات رسانی به فرهنگیان محترم ومسافران گرامی می‌باشد.

محمودی زاده تصریح کرد: آموزشگاه‌های معراج، معلم، پروین اعتصامی، زینبیه، کوثر، شهدا، صلاح الدین، طالقانی، امام خمینی (ره)، شهید بروجردی و یاسر مدارسی هستند که محل اسکان در نظرگرفته شده اند.

وی افزود: دبیرستان معراج در ورودی شهر نرسیده به ترمینال کرمانشاه ستاد اسکان مرکزی است که مهمانان با مراجعه به این مرکز و ثبت در سامانه در مدارس اسکان می‌شوند.

محمودی زاده تاکید کرد:مهمانان نوروزی می توانند از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه جاری جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دبیرستان معراج محل ستاد مرکزی ۰۸۳۴۶۲۲۲۴۵۷ تماس حاصل فرمایند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار