معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: از هر طرح و برنامه اي كه استان را در جهت بهبود شرايط اجتماعي سوق دهد، حتماً استقبال خواهيم كرد.
کد خبر: ۵۷۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 13 March 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهيم الهي تبار در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، تصريح كرد: يكي از كارهاي مهم و با اولويت استان، اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي است و ما در استان از هر طرح و برنامه اي كه استان را در جهت بهبود شرايط اجتماعي سوق دهد، حتماً استقبال خواهيم كرد.

وي بيان داشت: مديريت ارشد استان با جديت به دنبال اجراي برنامه هاي فرهنگي در جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي است و ما در استان اين موضوع را يكي از كارهاي اولويت دار مي دانيم.

وي گفت: براي كاهش آسيب هاي اجتماعي نياز به شناسايي ظرفيت هاي موجود در ادارات استان داريم لذا از همه اعضاي جلسه مي خواهيم كه با جديت برنامه هاي خود را براي شناسايي ظرفيت ها و اجراي برنامه هاي كاهش آسيب هاي اجتماعي دنبال كنند.

معاون سياسي و امنيتي استانداري تصريح كرد: حتماً براي تسريع در برنامه هاي كاهش آسيب هاي اجتماعي، رايزيني ها و تعاملات خود را با مسئولين كشوري در تهران افزايش خواهيم داد و مشكلات موجود را براي مسئولين تبيين خواهيم كرد.

وي همچنين با اشاره به در پيش بودن ايام نوروز بر جمع آوري معتادين متجاهر در سطح شهر كرمانشاه تاكيد كرد و گفت: استان و شهر كرمانشاه داراي جاذبيت ها و مراكز گردشگري زيبا و متنوعي مي باشد لذا يكي از كارهايي كه بايد براي ايام نوروز صورت گيرد جمع آوري معتادين متجاهر در سطح شهر كرمانشاه است كه خوشبختانه شهرداري در اين راستا وارد كار شده و به دنبال پيگيري برنامه هاي خود مي باشد.

الهي تبار بر همكاري و هماهنگي ساير ادارات و سازمان هاي ذيربط با شهرداري كرمانشاه به منظور جمع آوري معتادين متجاهر تاكيد كرد.

وي همچنين اجراي برنامه هاي در نظر گرفته شده استان را در جهت پاكسازي برخي از مناطق آلوده شهر كرمانشاه بسيار مهم و اثربخش خواند و خواستار تداوم اين برنامه ها شد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار