با حضور مهندس آرش رضایی و دکتر محمد رضا مرادی قرارداد و تفاهم نامه همکاری در زمینه های بهداشتی و درمانی مابین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی منعقد گردید .
کد خبر: ۵۷۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 13 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه ، مهندس رضایی شهردار کرمانشاه گفت : تقسیم کار صورت گرفته بین این دستگاهها در گذشته بر اساس نیاز مقطعی بوده و گذر زمان نیازمندی به تغییر در تقسیم کارها بیشتر نمایان کرده است .

وی افزود: ادارات و ارگانها باید ضعف ها را با همکاری و مشارکت یکدیگر بپوشانند و در قالب یک سری برنامه ها و کارها باید به سمت رفع ضعف ها رفت ،متاسفانه ما در کشور و به ویژه کرمانشاه در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی مسئله و ضعف زیادی داریم . 

مهندس رضایی ادامه داد : تاثیر مسائل فرهنگی و اجتماعی بر همه بخش های فنی ، عمرانی و ترافیک هم اثرگذار است با تقویت این مسائل باید به سمتی برویم سهم حضور مردم در شهر و مشارکت شهروندان در اداره شهر باید تقویت و پررنگ گردد .

شهردار کرمانشاه در پایان گفت : خوشبختانه شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی همیشه تعامل خوبی باهم داشته اند و امیدواریم این تعامل و همکاری ادامه یابد به ویژه در رابطه با مسائل بهداشتی که هر دو طرف می توانند کمک های خوبی به یکدیگر نمایند .

 دکتر  مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت : بحث سلامت مسئله ای است که به همه ادارات و ارگانهای مربوط می شود و فقط یک نهاد خاص متولی نیست و شهرداری در زمینه بهداشتی خیلی می تواند به دانشگاه علوم پزشکی کمک کند و با امضا این تفاهم نامه می توان مسائل مربوط به بخش های بهداشتی و درمانی را ارتقا داد .

 

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار