معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: هزینه اقامت فرهنگیان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان در نوروز امسال تغییری نکرده است.
کد خبر: ۵۷۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 13 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جهانگیر صفری ، با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد 24 پایگاه پذیرش برای اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در ایام نوروز، گفت: سه پایگاه پذیرش در شهر کرمانشاه و مابقی در مناطق 21 گانه آموزش و پرورش دیگر شهرستان‌ها مستقر است.

صفری با بیان اینکه 245 واحد آموزشی با 2100 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده، گفت: کلاس‌های درس در سه گروه ویژه، الف و ب تقسیم بندی شده‌ است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: همچنین یازده مرکز رفاهی خانه معلم با ظرفیت 400 نفر نیز در استان کرمانشاه آماده اسکان میهمانان نوروزی است.

صفری با پیش‌بینی رشد مسافران نوروزی که از اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان کرمانشاه استفاده خواهند کرد، افزود: برای افزایش ظرفیت اماکن اقامتی آموزش و پرورش نسبت به نوروز گذشته برنامه ریزی شده است.

صفری در ادامه با بیان اینکه نوروز گذشته 14 هزار و 424 خانوار در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان داده شدند، گفت: این خانوارها شامل 72 هزار و 120 نفر بودند.

وی اضافه کرد: نوروز گذشته 108 هزار و 180 نفر روز در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.

صفری افزود: نوروز سال گذشته بیشترین مسافرین اسکان یافته در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در شهرستان‌های کرمانشاه، جوانرود، قصرشیرین و سرپلذهاب بودند.

صفری با اشاره به آغاز ثبت نام اینترنتی از متقاضیان استفاده از اماکن اقامتی آموزش و پرورش در ایام نوروز اظهار کرد: کار ثبت نام از متقاضیان از چهارم اسفند ماه آغاز شده و تا 23 اسفند ادامه خواهد داشت.

صفری گفت: فرهنگیان برای رزرو اماکن اقامتی آموزش و پرورش باید به آدرس الکترونیکی WWW.ESKAN.MEDU.IR مراجعه و ثبت نام کنند.

صفری با بیان اینکه فرهنگیان در صورت تمایل به اسکان در اماکن اقامتی آموزش و پرورش در ایام نوروز می توانند با مراجعه حضوری به پایگاه‌های پذیرش -در صورت وجود ظرفیت خالی برای اسکان- نیز اقدام کنند، افزود: همکاران فرهنگی از 28 اسفند تا 12 فروردین می توانند به صورت حضوری به پایگاه‌های پذیرش آموزش و پرورش مراجعه کنند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: علاوه بر همکاران فرهنگی، کارکنان ادارات دولتی و دیگر افراد هم در صورت وجود ظرفیت خالی می توانند در اماکن اقامتی آموزش و پرورش اقامت پیدا کنند.

صفری اضافه کرد: اسکان میهمانان نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان از 29 اسفند آغاز و تا 12 فروررین ادامه پیدا خواهد کرد.

صفری اضافه کرد: تمام فرهنگیانی که در اماکن اقامتی آموزش و پرورش اسکان داده می‌شوند، تا زمان ترک این اماکن تحت پوشش بیمه هستند.

صفری اضافه کرد: آموزش و پرورش استان کرمانشاه از حیث اسکان میهمانان نوروزی هر ساله جزو استان‌های برتر کشور است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار