قتل چهار زن در باغ فردوس کرمانشاه در صبح روز جمعه (22 دی)بازتاب گسترده ای در رسانه‌ها داشت. این پرونده که به تعبیر رییس پلیس آگاهی استان مهم ترین پرونده جنایی سال استان است تاکنون هفت متهم شناسایی شده دارد که پنج نفر آنها دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۵۷۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 13 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ محمدرضا امیری رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ، با اشاره به قتل چهار زن در صبح روز جمعه 22 دی، درمحل باغ فردوس کرمانشاه گفت: این چهار زن توسط اشخاصی به ضرب گلوله به قتل رسیدند.

وی افزود: این پرونده به دلیل حساسیت آن به سرعت پیگیری و مشخص شد اختلافات خانوادگی علت این قتل بوده و بستگان این چهار زن این جنایت را رقم زده اند.

امیری تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده تعدادی از افرادی که در این جنایت شریک بوده و یا در تصمیم گیری آن دخیل بوده اند، دستگیر شدند.

وی افزود: چهار نفر به صورت مستقیم در این جنایت دست داشتند که دو نفر آنها دستگیر شده و دو نفر دیگر متواری هستند و پیگیری برای دستگیری آنها ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تاکید کرد: تا زمانی که تمام عاملین این جنایت دستگیر نشوند پرونده کامل نخواهد شد، زیرا باید اعترافات عاملین متواری در این قتل هم شنیده شود.

وی افزود: در مجموع پنج نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شدند و پیگیری برای دستگیری سایر عوامل ادامه دارد.

 



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار