ابراهیم شهریاری در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از بازگشایی مسیر گردنه ته ته در محور پاوه به مریوان در حوزه استحفاظی اداره راه پاوه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 15 March 2018

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: گردنه ته ته در محور شهرستان پاوه به مریوان در استان کردستان هر ساله با اولین بارشها در آبان ماه به دلیل ارتفاع زیاد و بارش سنگین برف نزدیک به ۵ ماه مسدود می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت : بطور متوسط میانگین ارتفاع برف در گردنه ته ته به یک و نیم الی دو متر می رسد که در نقاطی نیز این ارتفاع بیشتر می شود.

شهریاری افزود: این گردنه برف گیر که نزدیک به ۲۱ کیلومتر می باشد ۱۷ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره راهداری شهرستان پاوه می باشد و ۴ کیلومتر آن در حوزه شهرستان سرو آباد می باشد .

وی با بیان اینکه ۱۷ کیلومتر این مسیر بازگشایی شده است گفت : به همت ماموران پرتلاش راهداری پاوه کل مسیر گردنه ته ته در حوزه استحفاظی اداره راهداری پاوه بازگشایی شده است و امیدواریم با تلاش همکاران ما در حوزه سرو آباد ۴ کیلومتر باقیمانده نیز بازگشایی شود.

فرصتی شد تا در سفری کوتاه همسفر راهداران بی ادعای دیارمان باشیم که لحظه ای برای بازگشایی مسیر و کمک به تردد و بهسازی جاده ها کوتاهی نمی کنند و در روزهایی پایانیسال سرمای سخت ارتفاعات دالانی را تحمل می کنند و سرما می خورند تا مسیر سفر ما را بازگشایی کنند.

لازم می دانیم به عنوان شهروندانی که از نزدیک شاهد تلاش این راهداران عزیز و بی ادعا و با دستمزد کم بودیم از تلاش این عزیزان تشکر کنیم و صورت استوارشان را ببوسیم و امیدوار باشیم همیشه تبسم لبخند و سلامتی را در آنها ببینیم پس باید بگوییم

گفتگو از فرهاد صالحی 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار