نماينده مقام معظم رهبری در اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به حجمه‌های فرهنگی دشمنان در خصوص مساله حجاب، گفت: حجاب يک سلاح پر‌قدرت برای مبارزه با فرهنگ برهنگی غرب است.
کد خبر: ۵۷۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 15 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد‌جواد علی‌اکبری امروز در نشست صمیمانه با اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه با عنوان کوثرانه با بهار، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به جایگاه، مقام بانوان و نقش محوری آن‌ها در منظومه الهی اشاره‌ای دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مساله حجاب و حیا را فرصتی مناسب برای ایفای نقش برجسته فرزندان انقلاب دانست و گفت: مساله حجاب صرفا یک پوشش نیست، بلکه یک میراث مادری و و روش زندگی اسلامی است.

وی با اشاره به حجمه‌های فرهنگی دشمنان در مورد حجاب، اضافه کرد: دشمنان به دنبال ایجاد رخنه در مساله حجاب هستند و برای رسیدن به این اهداف شوم، سرمایه‌گذاری‌های کلانی می‌کنند.

علی‌‌اکبری ادامه داد: حجاب ریشه در هویت ایرانی و اسلامی دارد و بانوان ما با توجه به اینکه حجاب خواست خداوند است باید این مساله را رعایت کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه حجاب را با داشتن ابعاد متنوع و گوناگون یک مساله چند بعدی عنوان کرد و افزود: شخصیت و حقیقت کرامت یک بانو در حفظ حجاب و پوشش است.

به گفته وی، حجاب یک سلاح پر‌قدرت برای مبارزه با غرب و فرهنگ برهنگی غرب است.

علی‌اکبری با اشاره به لزوم تفکر و تببین در سخنان مقام معظم رهبری، یادآور شد: ماموریت اصلی انجمن اسلامی در واحد خواهران کل کشور بررسی مطالب، سخنان مقام معظم رهبری و ارائه به دانش‌آموزان برای استفاده است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با تاکید بر ایجاد فضای صمیمی و دوستانه برای جذب دانش‌آموزان، متذکر شد: می‌توان با دوستی و صمیمیت دوستان و دانش‌آموزان را به داشتن و حفظ حجاب دعوت کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار