معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: همزمان با افزایش فعالیت صنوف مختلف در ایام پایانی سال و نوروز ۴۰ گروه بازرسی در سطح استان کرمانشاه بر فعالیت آن‌ها نظارت دارند.
کد خبر: ۵۷۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 15 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،عباس سجادی‌راد ، اظهار داشت: 40 گروه بازرسی در قالب تیم‌های دو و سه نفره و گشت‌های مشترک هستند که 25 تیم در سطح شهر کرمانشاه و مابقی به تناسب جمعیت در شهرستان‌های مختلف فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌‌های بازرسی نظارت بر اماکن مخاطب این برنامه نظارتی را نیز به عهده دارند عنوان کرد:گشت‌های مشترک با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی در حوزه‌های درمانی، بهداشتی و تغذیه، استاندارد، انجمن‌های تخصصی و میراث فرهنگی فعالیت می‌کنند.

سجادی‌راد به اصناف مورد توجه برای بازدید در این ایام اشاره کرد و گفت: صنف آجیل و خشکبار، پوشاک، کیف و کفش، مواد خوراکی، قالیشویی، خشک‌شویی، نانوایی و تمام اصنافی که به نوعی عهده‌دار خدمت‌رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند هدف نظارت بازرسان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود استان کرمانشاه در نوروز امسال به دلیل وقوع زلزله هدف و مقصد بسیاری از مسافران نوروزی باشد افزود: علاوه بر افزایش تقاضا برای نظارت بر بخش‌‌ها و صنوف مختلف موضوع خدمات سفر به خریداران و مصرف‌کنندگان استانی و مسافران و گردشگران نیز مدنظر قرار دارد.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه فروشندگان استان می‌توانند با رعایت انصاف و برخورد مناسب فرصت مناسبی برای جذب گردشگران و معرفی استان کرمانشاه باشند گفت: خود عرضه‌کنندگان و صنوف مختلف متولی و آگاه هستند و از آن‌ها انتظار می‌رود خود ناظر بر عملکرد خود باشند.

سجادی‌راد بیان کرد: از همشهریان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کم‌فروشی، گران‌فروشی یا عدم رعایت نکات بهداشتی با شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یا 135 تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

 

گوشی های شیائومی با تخفیف باورنکردنی ۲۰۰هزار تومانی!!!
گوشی های شیائومی با تخفیف باورنکردنی

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار