رئيس پليس آگاهي استان كرمانشاه از انهدام یک باند سارقت خودرو و دستگیری سه نفر سارق و مالخر در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 16 March 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ محمدرضا اميري اظهار کرد: سارقین دستگیر شده به 11 فقره سرقت در زمینه سرقت خودرو و لوازم داخل آن اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پي افزايش سرقت خودرو و قطعات داخل آن در حوزه يکي از کلانتري هاي سطح شهر کرمانشاه و ارجاء موضوع به پليس آگاهي موضوع به صورت ويژه در دستور کار كاراگاهان پايگاه غرب پليس آگاهي استان قرا ر گرفت.

سرهنگ اميري تصريح كرد: سارق از افراد سابقه دار بوده که در بازجویی های ابتدایی بعمل آمده منکر ارتکاب هرگونه سرقتی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه یادآور شد: در ادامه و با انجام تحقيقات فني و ارائه مستندات و شواهد لازم، متهم لب به اعتراف گشود و به 3 فقره سرقت خوردو و 8 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همدستی شخصی دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: با پيگيري هاي بعمل آمده مخفيگاه همدست وي نیز شناسايي و با هماهنگي مراجع قضايي نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

سرهنگ امیری یاداوری کرد: پس از دستگيري وانتقال متهم به پليس آگاهي وی به ارتكاب سرقت با همدستي متهم رديف اول اعتراف کرد.

رييس پليس آگاهي ادامه داد: متهمين در ادامه تحقیقات بعمل آمده اعتراف کردند كه اموال مسروقه را به شخصي در سطح شهر به فروش می رساندند.

وی تصریح کرد: شخص مالخر نيز در عملیاتی پلیسی دستگير و پس از مواجهه با متهمین به خريد لوازم و قطعات خودروهاي مسروقه از متهمين اعتراف کرد.

سرهنگ اميري در پایان و با بیان اینکه محل های سرقت و افراد مالباخته شناسایی شدند، یادآور شد: پرونده پس از انجام تحقیقات به همراه متهمین به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار