حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت:شهرستان سرسبز و زیبای روانسر با فراهم کردن امکانات مورد نیاز مسافران و گردشگران برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۵۸۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 17 March 2018

حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: شهرستان روانسر با اقلیم چهار فصل آب و هوایی و برخورداری از مواهب طبیعی کم نظیر و چشم انداز‌های زیستی منحصر به فرد برای پذیرایی از علاقه‌مندان به طبیعت و میهمانان این دیار آماده است.

وی خاطر نشان کرد: فراوانی آب رود‌ها و چشمه سارها، طراوت هوا و سرزندگی مناطق زیست محیطی روانسر از ویژگی‌های چشم انداز‌های طبیعی این شهرستان است کهمیهمانان نیز از این مواهب طبیعی بهره می‌برند.

ویسمرادی اظهار داشت:در تعطیلات نوروز سال ۹۶ بیش از ۳۸۹ هزار و ۹۰۰ نفر از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهرستان روانسر دیدن کردند و غار قوری قلعه و سراب روانسرپربازدید‌ترین اماکن توریستی شهرستان روانسر بوده است.

فرماندار روانسر تصریح کرد: در نوروز ۹۶ بیش از ۱۲۲ هزار نفر در کمپ‌های موقت گردشگری، مهمانسرا‌های ادارات و چادر‌های مسافرتی در بوستان ها، حاشیه بلوار‌ها و خیابان‌ها اسکان یافتند.

به گفته این فرماندار:برپایی چادر در بوستان‌ها و اماکن تفریحی برای اسکان موقت، تجهیز و آماده کردن مهمانسراها، نمازخانه‌ها وپنج باب واحد آموزشی در قالب ۴۲ اتاق برایاسکان مسافران، تهیه و توزیع هفت هزار نقشه و دفترک اماکن اقامتی، دیدنی و گردشگری، نظارت بر قیمت بازار و عرضه کالا، تشکیل اکیپ تعمیرگاه سیار، استقرار تیم‌های پرشکی وامدادی در نقاط پرتردد و مواصلاتی شهرستان، برپایی سفره هفت سین، برپایی ۲۲ سیاه چادر به منظور عرضه سوغاتی‌های محلی و صنایع دستی در ورودی شهر روانسر، پاییندست سراب روانسر و خروجی به سمت اورامانات از جمله اقدامات مهم در استقبال از مهمانان و مسافرین نوروزی در روانسر است.

ویسمرادی تاکید کرد:مکان‌های اسکان مهمانان نوروزی ظرفیت پذیرش ۴۸۰ خانوار را در شبانه روز دارندوامسال چهار اقامتگاه بوم گردی در روستا‌های قوری قلعه، کیلانبر سفلی و کانی کچکینه نیز آماده پذیرایی از مسافران هستند

لازم بذکر است، غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه، غار کاوات، سراب روانسر با قدمتی بیش از ۴۰ هزار سال، سراب جابری و طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، سد کیلانبر، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در شهرستان روانسر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار