خسرو عیسائیان در گفتگو با تابناک:
شهردار منطق شش شهرداری گفت:تلاشمان بر این است که در ایام نوروز ۹۷ اثری از معتادین متجاهر و متکدیان را در سطح منطقه باقی نگذاریم.
کد خبر: ۵۸۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 17 March 2018

مهندس خسرو عیسائیان در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:یکی از مواردی که منجر به برهم خوردن سیمای بصری شهر می شود وجود معتادین متجاهر و متکدیان است که این موضوع در سطح شهر کرمانشاه نیاز به ساماندهی جدی دارد.

شهردار منطقه شش افزود: متاسفانه شهر کرمانشاه به دلایل مختلف از وجود پرشمار متکدیان و معتادین متجاهر رنج می برد و ضرورت دارد که با هماهنگی سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی راهکاری عاجل برای این معضل اندیشیده شود.

وی گفت،از آنجایی که در آستانه ایام تعطیلات نوروز ۹۷ هستیم و در این ایام گردشگران و مسافرین نوروزی بسیاری وارد استان می شوند، وجود این معتادین متجاهر و متکدیان قطعا اثر منفی روی نشان دادن سیمای شهری این دیار در ذهن گردشگران می گذارد.

مهندس عیساییان در پایان با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما در منطقه شش شهرداری کرمانشاه بر این است که با هماهنگی لازم با سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط در این رابطه، شرایطی را فراهم آوریم که ضمن جمع آوری این معتادین و متکدیان ، اثری از آنها در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ در سطح این منطقه باقی نگذاریم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار