سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:رئیس جمهور و وزرا باید به وعده‌هایی که در زمان بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه دادیدعمل کنند، زیرا مردم را در انتظار نگداشتن، امر پسندیده‌ای نیست.
کد خبر: ۵۸۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 19 March 2018

سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:رئیس جمهور به جای حرکات فانتزی به فکر دردهای مردم زلزله زده باشد.

وی خاطر نشان کرد:تحقق وعده امهال وامها و ساختن خانه های مردم اولویت بسیار بالاتری دارد تا موارد دیگر .

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور قبل از آمدن بهمناطق زلزله زده کرمانشاه بهتر است به فکرتحقق وعده های باشید تا این مردم ولایتمدار کرمانشاه دولتتان را باور داشته باشند.

جاسمی تصریح کرد:تعداد زیادی از مردم در مناطق زلزله زدهدر چادر زندگی می کنند و با توجه به گرمسیر بودن منطقه مشکلات فراوانی را ازجمله  نبود وسایل سرمایشی،مارو عقرب گزیدگی فراوان در این فصول،شیوع بیماری های عفونی در پی خواهد داشت.

وی افزود:در روزهای اول زلزله اکثریت وزرا،رئیس جمهور و مسئولین در منطقه حضور یافتن و بسیار وعده و وعید دادن که متاسفانه بسیاری از آنها در حد حرف و قول بود و هنوز مشکلات فروانی در آنجا به چشم می خورد.

جاسمی تاکید کرد:واحدهای مسکونی بسیار اندک ساخته شده است و اگر اینگونه پیش برویم شاید سالها ساخت و ساز در آنجا طول بکشد.

وی با انتقاد از روند تکمیل راه آهن غرب کشور، اظهار داشت: مسئولان امر وعده دهه فجر سال 96 را برای اتتاح این پروژه می دادند که این دهه هم گذشت ولی از افتتاح راه آهن کرمانشاه خبری نبود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید علت عدم تحقق این وعده‌ها مشخص شود زیرا هر بار با این قول ها امیدواری در بین مردم ایجاد می‌شود که به نتیجه نمی‌رسد، بیان کرد: مردم استان کرمانشاه امیدوارانه منتطر شنیدن صدای بوق قطار درکرمانشاه هستند ولی با عملکرد مسئولان این اشتیاق در حال تبدیل شدن به رویایی دست نیافتنی است.

جاسمی از روند تکمیل و بهره برداری از خط راه آهن کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: تامین اعتبار و تسریع در پرداخت بودجه مورد نیاز و فاینانس خارجی برای فعال سازی پروژه‌های بزرگ و ملی همچون راه آهن کرمانشاه به خسروی صورت گیرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار