مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه از پلمپ یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور در کرمانشاه به دلیل تخلف بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 03 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛دکتر نادر پرور در جمع خبرنگاران گفت: در جریان تشدید نظارت های بهداشتی نوروزی دامپزشکی که از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی متوجه تخلف بهداشتی یک کشتارگاه صنعتی طیور در کرمانشاه شدند.

وی افزود: این کشتارگاه به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت های بهداشتی دامپزشکی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ۳۶ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی با تمام توان بر بیش ار دو هزار و ۵۰۰ واحد تهیه، تولید، استحصال، نگهداری، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت کامل دارند.

به گفته این مسئول، اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ایام نوروز تعطیل نیست و ۱۴ شبکه دامپزشکی در ۱۴ شهرستان استان حتی در روزهای تعطیل هم برقرار هستند و ارائه خدمت می کنند.

دکتر پرور تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان از طرق تلفن ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه پیشنهادات و شکایات مردم است و در اسرع وقت به همه موارد رسیدگی خواهند کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت های بهداشتی و شرعی دامپزشکی بر کشتارگاه های دام و طیور استان از مردم خواست فراورده خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظر دامپزشکی تهیه کنند و حتما به آرم دامپزشکی بر روی محصولات دقت کنند و برای تهیه گوشت و یا مرغ ارزانتر سلامت خود را به خطر نیندازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار