رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه گفت: تکواندوکار کرمانشاهی نخستین سهمیه حضور در المپیک ۲۰۱۸ تونس را برای جمهوری اسلامی ایران کسب کرد.
کد خبر: ۵۸۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 07 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،مهدی همتی ، اظهار داشت: مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ از روز گذشته با حضور ۴۳۸ تکواندوکار در ۲ گروه دخترانو پسران به مدت ۲ روز در سالن "ساله کوارت" الحمامات در حال برگزاری است.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه به درخشش تکواندوکار کرمانشاهی در روز نخست این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: محمد خانی، هوگوپوش وزن ۷۳+ کیلوگرم کرمانشاهی، عضوتیم ملی نوجوان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دیدار‌ها به روی شیاپ‌چانگ رفت.

وی در توضیح نتایج کسب شده توسط این قهرمان ارزنده کرمانشاهی براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اضافه کرد‌: خانی ابتدا به مصاف علی مبروک از عربستان سعودی

دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۷ رفت و ۲۲ بر ۱۱ پیروز شد و در ادامه رو در روی سینگ پاتل هندی قرار گرفت و با نتیجه ۲۷ بر ۶ به برتری رسید.

همتی ادامه داد: سپس با نثار احمد از افغانستان نایب قهرمان نوجوانان آسیا ۲۰۱۷ مبارزه کرد و موفق شد ۹ بر ۲ این هوگوپوش را از پیش‌رو بردارد.

این مسؤول با اشاره به قبول شکست این هوگوپوش کرمانشاهی در مرحله نیمه‌نهایی، افزود: خانی در مرحله نیمه نهایی برابر منگ لی از چین تایپه ۱۲ بر هفت نتیجه را واگذار کرد و بهمدال برنز رسید.

وی با بیان اینکه محمد خانی عنوان سومی مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ را به نام خود ثبت کرد، یادآور شد: سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ مهرماه سال جاریدر شهر بوینس آیرس کشور آرژانتین برگزار می‌شود.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار