مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: مصرف بنزین از ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۴ فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایشیافت.
کد خبر: ۵۸۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 07 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،مرادحاصل مرادی اظهار داشت: از ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۴ فروردین ماه امسال در مجموع ۳۰ میلیون و ۷۱۰ هزار لیتر بنزین در استان توزیعو مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی درباره بیشترین و کمترین مصرف شهرستان‌ها در ایام نوروز گفت: شهرستان پاوه با ۳۲ درصد افزایش پرمصرف‌ترین شهرستان و قصرشیرین با ۱۰ درصد افزایش نسبت به مدتمشابه سال گذشته کمترین مصرف بنزین در ایام نوروز را به خود اختصاص داده‌اند.

مرادی عنوان کرد: بیشترین میزان مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروز به میزان دو میلیون و ۵۶۲ هزار لیتر در استان مربوط به روز دوازدهم فروردین ماه بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: میانگین مصرف روزانه بنزین در ایام نوروز در استان یک میلیون و ۸۰۶ هزار لیتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع نفت سفید در مناطق زلزله‌زده در سال گذشته از مرز ۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر گذشت عنوان کرد: از روز ۲۷ اسفند ۹۶ اکیپ‌های گشت نوروزی بهصورت شبانه‌روزی از جایگاه‌ها آغاز و تا بازگشت کامل مسافران از تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار