مسؤول قرارگاه جهادی شهید طباطبایی نسب با اشاره به لبیک و تلاش خادمان راهیان‌نور این گروه در فعالیت جهادی و کمک‌ به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، گفت: اخلاق عملی را در راس کار قرار دادیم و از نیروها مربی و طلبه جهادگر می‌سازیم.
کد خبر: ۵۸۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 08 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،محمدجمالی  با اشاره به اینکه تلاش گروه‌های جهادی در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری و در راستای توسعه کشور اثربخش ارزیابی می‌شود، اظهار داشت: گروه‌های جهادگر و بسیجی با همه توان و بدون کمترین توقع برای خدمت و کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه آمدند تا با ساخت سرپناه امن و آبادانی روستاها به وظیفه انسانی خود در این امر خداپسند عمل کنند.

مسؤول قرارگاه جهادی شهید طباطبایی نسب تصریح کرد: کار تخصصی این گروه جهادی در واقع فرهنگی و اجتماعی است، اما به خاطر شرایط اقلیم خاص و مذهبی استان کرمانشاه و با توجه به زلزله‌ اخیر در منطقه نیروها به عنوان کار عمرانی نیز فعالیت می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه ریشه اعضای این گروه جهادی در واقع از خادمان راهیان نور است، یادآور شد: امسال برای نخستین بار به جای شرکت در اردوهای راهیان نور در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به ویژه در روستاهای سرپل‌ذهاب برای کمک و خدمات عمرانی به فعالیت می پردازیم، همچنین هسته مرکزی فعالیت ما در شرق تهران است.

وی با تحسین همدلی و همگرایی شیعه و سنی در مناطق استان کرمانشاه، عنوان کرد:‌ در این مناطق مذاهب متعدد در کمال صلح و امنیت کنار یکدیگر زندگی مصالحت آمیزی دارند و خدمت شیعه به اهل سنت و دیگر مذاهب با افتخار و روحیه جهادی انجام می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه نگاه نیروهای جهادی به منویات و فرمان‌های مقام معظم رهبری است، گفت: در خدمت گروه جهادی آتش به اختیار در هرجا احساس کنیم نیازی هست مثل اردوهای راهیان نور و خادمی در ایام اربعین خدمت گزاری می‌کنیم.

جمالی افزود: روحیه جهادگرهای بسیجی بسیار بالا است و در ایام اربعین در نجف و کربلا مستقر هستیم و در همه نقاط کشور که نیاز باشد انجام وظیفه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از سال 89 این مجموعه جهادی رسما تشکیل شده است، ادامه داد:‌ امسال نخستین بار کار جهادی در استان کرمانشاه را انجام می‌دهیم، هنگام وقوع زلزله اخیر در کشور عراق بودیم و از طرف این گروه جهادی پنج کانکس و 5 کامیون اقلام به روستاها استان فرستادیم و بین اهالی منطقه سرپل‌ذهاب توزیع کردند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار