فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: ۱۰۰ کانکس برای راه‌اندازی واحدهای صنفی از جمله آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، فروشگاه‌های مواد غذایی، شیرینی‌فروشی و... در مناطق زلزله‌زده در حال احداث است.
کد خبر: ۵۸۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 08 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سردار یزدی  اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز نخست پس از وقوع زلزله در مناطق زلزله‌زده حضور یافت.

وی از اعزام ۲۰ دستگاه خودروی آمبولانس از سپاه تهران بزرگ برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: اعزام نیروها برای اجرای آواربرداری به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بلافاصله آغاز شد و سپس تیم‌های پزشکی نیز اعزام شدند تا اقدامات درمانی و مداوای مصدومان را انجام بدهند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اسکان اضطراری و موقت زلزله‌زدگان در دستور کار قرار گرفت و ۳۰ واحد منزل دائمی با کمک افراد خیر توسط سپاه تهران بزرگ در مناطق زلزله‌زده ساخته شد.

سردار یزدی با اشاره به اینکه ۷۰ واحد منزل مسکونی برای اسکان زلزله‌زدگان در حال ساخت است و در ماه جاری تحویل مالکان داده می‌شود، متذکر شد: ۴۲ واحد منزل مسکونی دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال تکمیل است و برای ایجاد اشتغال نیز کانکس‌هایی ساخته شده است.

این فرمانده ارشد نظامی بیان کرد: ۱۰۰ کانکس دیگر نیز برای راه‌اندازی واحدهای صنفی در حال احداث است و افراد در مشاغلی همچون آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، فروشگاه‌های مواد غذایی، شیرینی‌فروشی و... در این کانکس‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت کمکی به ما نکرده است، اضافه کرد: در ساخت و سازها با صدور مجوز لازم می‌تواند سرعت مناسب اجرای کارها را با خلل مواجه نکند.

یزدی افزود: ساخت و سازهایی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد، با بهترین تکنولوژی روز دنیا انجام می‌گیرد و از بهترین مصالح ساختمانی استفاده می‌شود تا سازه‌های محکمی احداث شود.

وی در مورد مباحثی که در مورد فروش سیمان‌های هدیه مقام معظم رهبری به زلزله‌زدگان توسط برخی افراد به پیمانکاران که اقدامی غیرقانونی است، گفت: پیگیری لازم در این مورد برای روشن شدن موضوع صورت می‌پذیرد و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار