فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، از پیش‌بینی حضور ۳۰ هزار نفر در برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 08 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،سردار بهمن ریحانی در بازدید از نقاط زلزله زده سرپلذهاب،  در خصوص برگزاری مراسم سالگرد عملیات بازی دراز در این شهرستان گفت: امسال مراسم سالگرد عملیات ظفرمند بازی دراز و یادواره شهدای بازی دراز در تاریخ های ۶ و ۷ اردیبهشت در منطقه عمومی سرپلذهاب برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: این ایام با آغاز طرح راهیان نور کشور مصادف شده است و افتتاحیه طرح کشوری راهیان نور نیز خواهد بود.

وی از برگزاری یادواره شهدای عملیات بازی دراز پس از نماز مغرب و عشاء روز ۶ اردیبهشت و در محل حرم احمدبن اسحاق خبر داد و گفت: برنامه صعود نیز پیش از طلوع آفتاب روز ۷ اردیبهشت انجام می شود.

سردار ریحانی از پیش بینی حضور ۳۰ هزار نفر در برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز طی امسال خبر داد و یادآور شد: سال گذشته حدود ۲۲ هزار نفر پیش بینی کرده بودیم که حدود ۲۷ هزار نفر -که بخش اعظم آن خارج از استان بود- در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی از اتخاذ تمهیدات لازم در این زمینه خبر داد و گفت: سال گذشته مردم سرپل ذهاب در این زمینه بسیار کمک کردند و امسال هم این توقع وجود دارد که مردم سرپلذهاب و اطراف آن در این برنامه شرکت کنند و پشتیبان باشند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، برنامه های امسال به نحو احسن برگزار شود و شاهد مراسم باشکوهی در این زمینه باشیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار