سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از انجام ۱۳۰۰ مورد بازرسی بهداشتی دامپزشکی از مراکز تهیه و عرضه فرآورده خام دامی در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 09 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، دکتر صیاد غلامی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش مصرف فرآورده خام دامی ور نوروز و ورود مسافران نوروزی به استان، تشدید نظارت های بهداشتی را در قالب گشت های مشترک با همکاری قاضی تعزیرات، شبکه بهداشت، اماکن، اصناف، محیط زیست و اجرائیات انجام داریم.

وی خاطر نشان کرد: در قالب این گشت ها بر رستوران ها و مراکز ارائه عرضه فراورده های دامی به مسافران نوروزی خصوصا رستوران های طاقبستان نظارت ویژه داریم.

 وی با بیان اینکه تا کنون سه‌نوبت بر رستوران های طاقبستان نظارت شده، تصریح کرد: در این نظارت ها بیش از ۹ تن انواع فرآورده های خامی ناسالم کشف و ضبط شد.

به گفته این مسئول به دستور مقام محترم قضایی تعداد ۱۶ رستوران که گوشت ناسالم عرضه می کردند، تعطیل شدند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پرونده این واحدها نیز برای بررسی خارج از نوبت به مراجع قضایی ارجاع شد.

دکتر غلامی با اشاره به حساسیت ویژه ای که نسبت به سلامت مردم وجود دارد، ‼️یادآوری کرد: نظارت ها را همچنان ادامه خواهیم داد و‌در برخورد با واحدهای متخلف هیچ چشم پوشی نداریم.

 سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با اشاره به پلمپ یک کشتارگاه مرغ به دلیل تخلف بهداشتی تصریح کرد: تا ۱۵ فروردین تعداد یک هزارو سیصد مورد نیز از مراکز تهیه و عرضه فرآورده خام دامی نظارت به عمل آمده است.
دکتر صیاد غلامی اعلام داشت: تمام گروه های نظارتی دامپزشکی کرمانشاه از ابتدای اجرای طرح تشدید نظارت نوروزی در حال آماده باش بوده و ضمن تشدید بررسی های روزمره، آماده پی گیری گزارشات مردمی هستند.

وی از همکاری دستگاه قضا و دادستانی در برخورد با تخلفات نیز تشکر ویژه کرد و از مردم خواست هرگونه تخلف بهداشتی را با تلفن ۱۵۱۲ یا سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ در میان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار