نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر رحیم جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افتتاح گردید.
کد خبر: ۵۸۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 10 April 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب در 20 فروردین ١٠ صبح نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر رحیم جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هنری غدیر افتتاح گردید.

در این افتتاحیه علاوه بر حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفری، مظفر تیموری معاونت هنری و سینمایی و پریسا محمدی معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه حضور داشتند.

خسرو تمری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا ضمن خوش آمدگویی، بیان نمودند: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) هر ساله با نامگذاری سال ها، اهداف رو به رشد این انقلاب را رقم می زنند و این نمایشگاه نیز در راستای نامگذاری سال ٩٧ توسط معظم له بر پا گردیده است.

در ادامه رحیم جعفری با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: تولید ملی نیازمند تحقق عواملی کلیدی است از جمله بازار مصرف مورد نیاز وعلم و فن آوری ثروت آفرین و فرهنگ استفاده از کالای داخلی و عدم خرید و استفاده از کالاهای خارجی که توانمندی ساخت آن در داخل کشور فراهم است.

لازم بذکر است،این نمایشگاه از ٢٠ لغایت ٢٧ فروردین ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار